Tema: Re: Mokestis uz savo buteli
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-12-03 14:27:31
Dabar perziurejau, IMHO patys bahurai lohai. Idomu kokiu pagrindu barmene
man butu paskaiciavusi mano atsinesta buteli :)
Policijoje butu surase mano parodymus, ir tiek ziniu.
Bahurams reikejo tik paklausti paneles kokiais teises aktais remiantis ji
man priskaiciavo mano atsinesta buteli :) Ir kaip ji butu savo kasoje
apskaiciusi mano buteli?