Tema: Re: Mokestis uz savo buteli
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-02 11:34:40
Teisine puse - nera istatymo kuris draustu kavinei tai daryti. Jei ash
ateisiu pas tave ir tu man liepsi susimoketi uz atsinesta buteli, yra du
variantai. Jei tu mokescio paprasysi pries ieinant - ash galiu nesutikti su
tavo prasymu ir tu manes i svecius neileisi. O po baliaus jau nelabai tau
gausis pareikalauti.

Beje - apie svecius. Viesbutis turbut irgi turetu leisti su savo patalyne
nemokamai nakvot?

"ManXP"  wrote in message news:jba59q$dgo$1@trimpas.omnitel.net...

Tai as nekalbu apie nauda, mane domina teisine puse. O jeigu tu pas mane i
svecius ateisi su savo buteliu ir as tau liepsiu sumoket?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

O kokia barui nauda, kad tu jame gersi savo gerimus? Tad baras turi du
variantus - arba neleisti gerti jame atsinestu gerimu, arba tai
apmokestinti.

"ManXP"  wrote in message news:jb8l1e$t6c$1@trimpas.omnitel.net...

Ziurejau farus ( http://www.youtube.com/watch?v=3fnDj6N9PyM ) ir paziurejus
pirmas kelias minutes, iskilo klausimas kiek normalus yra reikalavimas
susimoket uz buteli bare, jeigu ta buteli atsinesei pats ir is baro jo
nepirkai. Man kaip be teisininko diplomo, tai cia visiskas debilizmas
atrodo. Gal kita karta atejus i batu parduotuve su savo batais reikes
apsimoket?

Kas nors pakomentuokit is savo puses :)