Tema: Re: Mokestis uz savo buteli
Autorius: ManXP
Data: 2011-12-02 11:51:35
Bet minetuose pavyzdziuose panasu, kad pinigu reiklalauja PRIES, o cia jau
po fakto. Tai jei nesigilinant i panasius atvejus ir kitas aplinkybes
(negrazu taip daryt, kulturos stoka, ar pan) tai SIAM KONKRECIAM atvejui
nuejus iki teismo, tavo asmenine nuomone kuo viskas baigtusi?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Jei P parkas apsitvers savo teritorija ir neileis taves ivaziuoti kol
nesusimokesi - jie bus teisus.

Planuoju po nauju Kaunan palekti - arena paziuret, Rammsteinu pasiklausyt.
Kaip manai - jeigu ateisiu su svao MP3 ausinuku Butkute isirases - turetu
veltui ileisti? Nes ash tai nesiklausysiu tu baisuokliu, o dar uz tiek
brungei. Druskininkuose irgi nieksai - atvaziuoji į slidinejimo trasa su
savo slidemis, o jie vistiek is taves pinigu reikalauja. Beje - ta savo
atsinesta buteli kap - is kakliuko gersi? Is vienkartiniu atsinestu, kad
barui nebutu sanaudu? Aplaistyta stala irgi savo servetelemis nusisluostysi?
O baras tik katutemis ploja - visi sedi, geria savo gerimus, tik vat ka
daryti su kientais, kurie nori isgerti baro gerimu, bet nebera laisvu vietu?

"ManXP"  wrote in message news:jba5fc$dol$1@trimpas.omnitel.net...

Tai va, nesugalvoju pagrindo, del ko tureciau moket us SAVO buteli. Ziuriu
tik is teisines puses, visa kita px. Nes labai jau idomiai gaunasi - kai
pries savaite del P Parko diskusija vyko, tai buvo bandoma irodinet, kad jie
neturi teises tokiu mokesciu rinkt ir skirt baudu. Nors realiai ir cia kaip
bauda gaunasi - atsinesi buteli, is ju NEPERKI, o vistiek sumoki X suma
pinigu. Kaip ir bauda uz kazka :)

"VNO"  wrote in message news:jba3sk$bh6$1@trimpas.omnitel.net...

tai nemokek :)
ateini su savo buteliu ir nemoki.