Tema: Re: Mokestis uz savo buteli
Autorius: ManXP
Data: 2011-12-02 11:23:56
Tai va, nesugalvoju pagrindo, del ko tureciau moket us SAVO buteli. Ziuriu
tik is teisines puses, visa kita px. Nes labai jau idomiai gaunasi - kai
pries savaite del P Parko diskusija vyko, tai buvo bandoma irodinet, kad jie
neturi teises tokiu mokesciu rinkt ir skirt baudu. Nors realiai ir cia kaip
bauda gaunasi - atsinesi buteli, is ju NEPERKI, o vistiek sumoki X suma
pinigu. Kaip ir bauda uz kazka :)

"VNO"  wrote in message news:jba3sk$bh6$1@trimpas.omnitel.net...

tai nemokek :)
ateini su savo buteliu ir nemoki.