Tema: Re: To Glebas
Autorius: svyt
Data: 2009-03-30 19:37:03
cia ne nuobauda o kvietimas atvykti pokalbiui, kurio metu gali paskirti o
gali ir nepaskirti (jei pateiksi rimta priezasti, pvz esi ju kolega) baudos
netvukus gali toki lapeli jau vardini gauti pastu.
cia situs beveik kasdien kaisioja saltoniskiu gatveje prie 21 namo, kai
salia esancio komisariato (saltoniskiu 19) darbuotojai pristato masinas ant
saligatviu ir kaimyne iskviecia- neatvykti i toki signala negali, bausti
savus irgi, tai del akiu pakaisioja sitokius popieriukus.
--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.