Tema: Re: To Glebas
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-03-03 15:43:06
Asmeniskai man newsuose ideti popieriukai visi vienodi, tai pletku lygio
forumas su juristais praktikantais. Dabar tiketi, kad kaskas kaskur is
pradziu mate, veliau tik idejo skelbima, dar veliau pasirodo rankose laike
ta lapeli mazu maiziausia naivu. Bet netiketi pareigunu kuris surase si
dokumenta neturiu pagrindo, vien del to, kad jis dave priesaika. O kas ka ir
kiek nubaus ar ne man asmeniskai visikai tas pats.

"Glebas" <ner@pasto.lt> wrote in message
| Terpentinai, bet pripazink, kad cia zymiai solidziau atrodantis
popieriukas, nei mano atveju :)

> [...]
Nr