Tema: Re: To Glebas
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-03-03 14:45:10
Jei atidziau ziurejai turejai pastebeti, kad dede policininkas sededamas
automobilyje visus apiformino ir poto visiems vienu kartu isdalino. Iprastas
vaizdas per mano langa. Pas mus pareigunai atvaziuodami visus valst numerius
nusiraso, prie to pacio uzklausia per racija, jei automobilis pirma karta
ant zoles, tada israso zalia lipduka, jei pakartotinai, tada gauna oranzini
lipduka.