Tema: Re: To Glebas
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-03-03 15:07:23
O tu per ziuronus ziurejai? Zinok yra toksai savakopijuojantis popierius.
Nejaugi pareigunas siaipsau pasak taves "spamins" jam juk reikia
atsiskaityti uz darba, sakneles garantuotai liko. Nes rastas aiskiai
skiriasi, tas kas buvo rasyta is anksto visiems ir valst Nr. Valstybinis Nr
matosi ispaustas, riebus, matosi po juo buvo kaskas minksto (knygele) Ir
jisai rasyti turejo ant kasko pasidejes, va ten saknele matyt ir liko,
nebent stovejai salia ir lapus po viena padavinejai :) Ir jeigu tu tiktai
skelbima idejai matyt net pats nezinai koks tai popierius, ar
savakopijuojantis ar ne.

| > |