Tema: Re: Turto 3 metu islaikymas
Autorius: Silvano
Data: 2009-03-02 14:37:38
53 p. nurodytas gyvenamasis bustas, kuriame yra 2 metus deklaruota gyv.
vieta.

cia galejo buti du variantai:
-isimtine lengvata (mano nuomone)
-antispekuliacine nuostata (labai laiku :), kuri apmokestintu pertekliniu
butu etc pardavima.

VMI aiskina, kad cia isimtine lengvata, t.y. niekas neapsimokestins, jeigu
islaikei 3 metus, o jeigu tai bustas ir jame esi deklaraves vieta, tai gali
pretenduoti i dar didesne lengvata.