Tema: Re: Turto 3 metu islaikymas
Autorius: T:\)
Data: 2009-03-02 14:33:31
nu cia mano nuomone, kuri gali buti ir neteisinga.
Bet skaitant paraidziui tokia susidariau. Gali buti, kad vel eilini karta istatyme parase vienaip, o norejo kad butu kitaip :)
istatyme parasyta "šios dalies 53 ir 54 punktuose nenurodytą nekilnojamąjį daikta", 53-54 punktuose nurodytas gyvenamas bustas. Tai as is to ir sprendziu. Na nebent, ziureti dar placiau, kad gyvenamas, kuriam buvai deklarves (2 ar trumpiau) gyevnama vieta. Bet tai tada irgi idomiai gaunasi, jie parduodi gyvenam kuriame buvao deklaraves trumpiau nei 2 metus ir per metus neisigyjai naujo busto, tai ar galioja 3 metu lengvata?
Ai neiko as nebesuprantu tame gpm istatyme :)

T:)