Tema: Re: Turto 3 metu islaikymas
Autorius: T:\)
Data: 2009-03-02 14:17:59
pritariu, dabar norint zinoti kiek ir kas apsimokestina turi buti jau zinovu. O kai pagalvoji pagal ji juk kiekvienas gyventojas moka mokescius, o ir susiduria su apmokestinimais. Kaip reiktu kokiam vyresniam zmogui issiaiskinti kiek jis turi sumoketi uz savo tvarto ar sodybos pardavima, kai kitas nieko negirdejes apie gyvenamos vietos deklarvima?  :)
Pats tik dabar dar karta perskaites isattyma pastebejua, kad yra zodelis "isskyrus", o pries tai buvau nuomenes, kad senoji lengvata liko galioti kaip galiojusi - 3 metai visam registruojamam turtui, i priimta nauja legvata, kad gali neislaikes 3 metu parduoti gyvenama busta. Pasirodo klydau. Bustas neapsimokestina tik jei jame deklaraves gyvenamaja vieta ilgaiu 2 metu, o kitas turtas tik jei islaikes 3 metus.

T:)