Tema: Re: Turto 3 metu islaikymas
Autorius: T:\)
Data: 2009-03-02 14:07:02
nesekiau temos, bet kiek skaiciau istatyma tai susiformavau nuomone, kad:
1. zemei ir kitam nekilnojamom turtui, isskyrus gyvenama busta (ir prie jos priskirta zeme) parduodant po 3 metu islaikymo GPM neapsimokestina;
2. Gyvenamojo busto (ir priskirtos zemes) pardavimas nepasimokestina GPM jie parduodi po 2 metu gyvenimo jame (tiksliau deklarvimo gyvenamos vietos). Kaip suprantu, jei gyevnama busta parduociau, nedeklaraves jame gyvenamos vietos, tai nesvarbu kiek ji tureciau nuosavybeje, 1 punktas negaliotu t.y. apsimokestintu GPM.

T:)