Tema: Re: Lietuva paduota i teisma del draudimo registruoti desiniavairius automobilius
Autorius: svyt
Data: 2011-12-04 21:55:03
nemaciau ne pas viena, kelte paprasius duoda tokias pleveles ant desinio
lango bet ir tai, tik paprasius.
jei didstancija laikais siek tiek didesne nuo priekines masinos, matai
pakankamai daug. jei kelias suka i kaire as ir lietuvoj lendu ne kairen o
desinen, paziuriu ar is ten nieks neatvaro ir lendu lenkt.

--
vyt/ /