Tema: Re: alimentu uzdarymas
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-10-25 17:41:25
Na pradzioj buvo lapeliai poto viskas per banka moketa tai iskast eitu, galu gale jei sunkiai gyvens galesiu dar kokius metus padet man ner gaila, svarbu kokie nors antstoliai nepradetu baladotis i duris....

P.S. As tuos alimentus mokejau dar ir kai nebuvo priteise, zinojau kad sunku gyvent jai, tik kai priteise priteise maziau nei mokejau pries tai, tai pradejo poto ir gaut  po maziau ;) buvo bausme uz nagluma mane duot alimentam, nors ir taip gaudavo kas menesi pinigu...