Tema: Re: buto privatizavimas/issipirkimas
Autorius: eex
Data: 2011-10-24 12:38:54
yra popierius, kad toks ir toks asmuo turi kazkoki kieki investiciniu cekiu
( nurodyta suma rubliais man rodos).
as dar per mazas buvau, kad prisiminciau kaip ten apskritai buvo su tais
cekiais. kiek suprantu tarybiniais laikais privatus asmuo negalejo buti buto
savininku. kai tapome laisvi, valstybe kiekvienam pilieciui dave kazkiek tu
investiciniu cekiu, kad galetu privatizuoti/issipirkti nekilnojamo turto
(jauciu jei turejai pinigu, galejai buta issipirkti grynaisiais - ar
klystu?). tik nezinau kokia suma kiekvienam dave, ir kokiu principu tas
"davimas" vyko.

"VNO"  parašė naujienų news:j830q5$5ki$1@trimpas.omnitel.net...

idmu tik ar tie cekiai buvo kaip nors zenklinti - t.y. ar tavo minetas
fakta, kad jie buvo mamos buvo kaip nors pazymetas ?

VNO