Tema: Re: Q:del darbo
Autorius: meivas <meivas@@@@@gmail.com>
Data: 2011-10-21 08:04:11
Seip situacija tokia spalio 15 d. isejau bet spalio 17d prieme. Ismokejo
atostoginius. Cia tokia jo salyga buvo du pareiskimai ir gaunu atostoginius.
Tai labai kazko ir neprarasiu. :) Kiek suprantu tik pravaiksta is darbo su
atleidimu :) Pasirases kad atlyginu zala uz komandiruotes ir mokymus
kazkokius jei bus. Bet ju per sita laika nebuvo ir nebus. Anksciau gal ir
galejo nes buvau kelis kartus komandyruotas, pries sutarties nutraukima. Bet
kai ir vel prieme manau ta prievole isnyksta kas buvo anksciau.