Tema: Re: domeno peremimas
Autorius: IksEr
Data: 2011-10-19 13:40:33
"news.omnitel.net" <robertas@mail.lt> wrote in message
news:j7m0e5$5p5$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> Neiprasta man situacija.

Uztat iki nuobodulio kasdienine internete...

> Buvau uzsipirkes du domenus (.com - pagrindinis ir .lt -nukreipiantis i
> .com) pagal savo veikiancios imones pavadinima, kurie veike ~3 metus.
>
> Pamirsau prasitesti .lt domena, ji atsilaisvinusi uzregistravo negero
> elgesio kontora (domenas neypatingas ir jokios vertes neduoda nebent yra
> gana grazus)

Bus pamoka ateiciai...

> ir padejo tinklalapi po tuo domenu, idejo google translate tekstus su
> raktiniais zodziais tu paslaugu, kurias teikia mano imone (su tikslu
> pakilt google reitinguose toj sferoj,

Jo jo, tik susidedi raktinius zodzius ir iskart pakyli reitinguose...

> kokias paslaugas teikia mano imone) bei naudoja mano imones inicialus savo
> tinklalapyje.

Vienintelis momentas, suteikiantis teorini (bet tik teorini) sansa
susigrazinti domena...

> Buvau sokiruotas tokios elgsenos, gyvenime neisivaizdavau, jog taip galima
> daryti.

Zinok, senelis saltis - taip pat tik pramanytas personazas.

> Atrodo kontora, kuri uzregistravo, vidutinisko dydzio( nors melejonas
> skundu internete).
> Elgtis norint daryti gera ir patikima versla padoriam verslininkui taip
> nederetu, bet va buna tokiu kurie verslininkauja ieskodami priesu, o ne
> draugu.

Radus pinigine su daug pinigu taip taip pat nederetu jos negrazinti
seimininkui.

> Kokios galimos alternatyvos sioj situacijoj?

Praktiskai jokiu. Teoriskai - brangiai apmokamas advokatas ir ilgas nuobodus
teisminis maratonas su negarantuota baigtimi.