Tema: Re: mokesciu ispekcija atsibudo
Autorius: svyt
Data: 2011-09-05 22:13:50
uzsienio pilieciui norint tapt lietuvos pilieciu priklauso islaikyt
konstitucijos egzamina, beto, mokykloj irgi to moko lietuvos piliecius, ne
visi tiesa ta stengias daryt. Mes gyvenam lietuvoj, mokesciu moketoju saly,
ir ner ko tiketis kitko.Man pasivazinejus po europa, lietuvoj taip viskas
paprasta ir demokratiska atrodo. vat dabar, italijoj sumokejau 380 euru ir
ateme teises menesiui uz neteisinga prisiparkavima (ratu uzvaziavau ant
stabdymo zonos, uzbuksavau ir keliom minutem, kol mane lenkas su fura
istempe, uzblokavau ''pavojingai'' ivaziavima i parkinga),o gryztant namo
lenkai ateme dar 500 zlotu uz vairavima be teisiu. cia gryzes pasiemiau
naujas, bet kai europoj policijai pasijauti bejegis (vokieciu policija
maciau slovaku fura nubaude ant tu paciu 500 euru, nes pagalvojo, kad
rugpjucio 15d furu eismas uzdraustas, paskui issiaiskines atsiprase slovako,
bet sako, protokolas jau uzregistruotas ir vistiek mokek, vaiksciojo vyras
nagus grauzdamas ir laukdamas kol jam pinigus i korta perves). Jei ne
kubilius antikrizines priemones skirtos islaikyt valdymo aparata o ne
versla, lietuvoj gyvent butu visai neblogai.

--
vyt/ /