Tema: Re: mokesciu ispekcija atsibudo
Autorius: Bronco
Data: 2011-08-08 03:17:04
On 2011-08-07 23:42, Domo wrote:
> Nemanau kad zmones ismano visus istatymus. O gyventi reikia. Pamokos kai
> 5x daugiau sumoki nei reiktu - skaudzios. Bet VMI turbut nusispjauti.
> Todel ir emogruoja visi, nemegsta LT.

Aš tau atsakingai galiu pareikšti, jog jei nesusigaudai net SAVO
gimtosios šalies tavo gyvenimo ir darbo sferas reglamentuojančiuose
įstatymuose, tai iš Lietuvos geriau NIEKUR NEKELTI KOJOS! Nes
garantuotai nukentėsi kelis sykius smarkiau svečiojoje šalyje. NIEKUR IR
NIEKADA iR NIEKAS nebėgiojo, nebėgioja ir nebėgios tau aiškinti
įstatymų! Nes ŠALIES ĮSTATYMŲ ŽINOJIMAS yra kiekvieno piliečio pareiga!
O Lietuvoje, kaip ne kaip, bet juos studijuoti ir vykdyti pakanka
gimtosios Lietuvių kalbos! O tokios prabangos užsienyje nebeturėsi. Tad,
kaip sakoma, "durną ir bažnyčioje muša", o aš dar pridurčiau, jog "durną
užsienio bažnyčioje dar ir kojomis suspardo" :)