Tema: Re: mokesciu ispekcija atsibudo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-08-08 09:19:35
1. Vatikanas
2. ?

"Domo"  wrote in message news:j1nus2$kld$1@trimpas.omnitel.net...

Mokesciai is viso nesamone, kiek laiko ir nervu suryja. Yra saliu kur nera
mokesciu.

On 2011-08-07 19:58, Domo wrote:
> Niekas cia nepasakos. O kad po 20 metu paprasys sumoketi uz ka nors arba
> pasodins I kalejima, tai as jau geriau uzsieny sedesiu. LT bobutem
> vieta. O tos bobutes ir nezino istatymu, kol nepasako paveluotai po 10
> metu.

Jo jo, bobutėm. Kaip tik praeitą savaitę buvo kaimynas atvaręs, irgi
guodėsi man kažkokį mokesčių tarnybos raštą rodydamas, kur jam už namą
už kažkokį kiekį praėjusių metų APVALIAI sumelei parėjo reikalavimas
susimokėti. Dėl to, sakė (ir net keikėsi), šiemet nevažiuos jis niekur
atostogaut, nes tai jam "neplanuotos" išlaidos. Veiksmas, tarp kitko, ne
"bobučių" Lietuvoje, o Belgijoje :) Tad sėkmės tau užsieniuose. Tik jei
rasi kažkur Europoje ar kitame bent kiek civilizuotame krašte mokestinį
rojų, tai būtinai pranešk grupsui, nes mes visi nekantriai lauksime.
Ačiū iš anksto!