Tema: Re: Kaip atsikratyt PSD mokescio
Autorius: Emigrantas
Data: 2011-07-16 14:17:43
> Dar reiktų kokią kalio cianido ampulę į apykaklės kampą įsisiųti, na jei
> kokia koja miške malkas kertant nulūžtų ar traktorius pervažiuotų, kad
> valdžia nesikabintų su savo kvaila medicinine pagalba, nes sako nuo kaulų
> lūžių vaistažolės nepadeda :/

Ne nu bet jusu loginis mastymas...
Tai butinai turi kazkas atsitikti, ar ne...
Mano seneliai nugyveno amziu, tevai nugyveno ir nei kuris ka susilauze, nei
kuriam ka operavo... Mire visi normaliai namuose...
Uzmigo ir uzmigo. Gal tokia gimine, gal tokie genai...
O jei cia visi skraidote dauzotes lauzotes, savo sveikatos nepriziurite,
lendate kur nereikia, valgote kas papuola, gal jums tada taip ir
atsitinka...
Tfu tfu aisku gali koks girtas glusas mane nutrenkti kelyje, na bet kad as
cia beveik niekur ir nevaziuoju, tikimybe labai maza...
O jei susitingusi vaikai ras, tai ir palaidos....jus susimesti nereiks...