Tema: Re: Kaip atsikratyt PSD mokescio
Autorius: Laimis
Data: 2011-07-15 18:39:19
Emigrantas rašė:
> Kodel turiu kazkam dar atiduoti ?
> jei susirgsiu, cia tada tegu bus mano problemos...gerai...
> Kur zmogaus teises gyventi ...?

Matai, kol kas eutanazija pas mus dar neįteisinta ir tu valdžiai jokių
popierių su maždaug tokiu turiniu:

Prašau mane nušauti, jei atsigulsiu į ligos patalą. Pelenus sudėti į
Folgers skardinę ir išbarstyti Baltijos jūroje.
Vardas Pavardė. Parašas.
Notaras Patvirtina.

neįteikei.

Todėl valstybė/visuomenė visiškai nėra tikra (nėra jokių garantijų, tik
nukvakę, niekuo nepagrįsti pezalai -- aš jau pats kaip nors) ar tos tavo
problemos nevirs jos problemomis, nes pats, gyvendamas demokratinėje
valstybėje, humaniškoje visuomenėje, bet kokiu atveju, būtum/būsi
gydomas ir galbūt net visiškai nuostolingai (nepadengsi savo gydymo
išlaidų, net ir visu savo 30'ies metų darbo stažo suminiais mokesčiais)
Todėl egzistuoja tokia sistema: kol priklauso moki (finansuoji kitų
visuomenės narių gydymą; galbūt savo bedarbio sūnaus, galbūt savo
anūkų...) ir pats įgyji teisę į gydymą.