Tema: Re: Kaip atsikratyt PSD mokescio
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-15 18:43:23
turi teise registruotis i darbo birza ir busi draustas. Apie tai, kad neleidzia registruotis, nes turi neuzdaryta ii, kurios neuzdarai, nes neturi dokumentu nepasiteisinamas. Tureti dokumentus tikrai buvo visada, jei nesilaikei jos, tai jau tavo beda, skaityk uz tai dabar turi susimoketi. O siaip zmones sugeba uzdaryti II ir su panasiomis bedomis.

Kas del tu 72 lt, kodel nesvacioji tokiu pat stiliumi, kad nera pinigu kai reikia uz elektra sumoketi, vandeni, komunalines paslaugas, kelione iki parduotuves, uz kazkoki iranki ar buities rakanda. Jau nereikia lia-lia, kad 100 proc natura ukis, ir pinigu nei gauni nei isleidi.

O kas del isidarbinimo - galima dirbti ir nepilna darbo diena, kad ir po 1 valanda, arba 1 diena per menesi. Del prekybos turguje savo isaugintomis darzovemis - bent jau anksciau buvo galima ir be patento, ir buvo neapmokestinamos pajamos. Dabar nesigylinau, jei ka tel. 1882 vmi konsultacinis paskambini ir paaiskins.

T:)