Tema: Re: Kaip atsikratyt PSD mokescio
Autorius: svyt
Data: 2011-07-15 22:05:32
ko tu nori? tokie dabar istatymai, moket privalai, nepatinka, balsuok neu uz
konservatorius per kitus rinkimus, o diskusijos cia ne i tema. o tavo
oponentam- gydytojai uz dyka vistiek lietuvoj negydo, nereik cia sapaliot
nesamoniu, mokescius kiekvienas zmogus gyvenadamas lietuvoj sumoka
milziniskus kiekius per akcizus, pvm, pelno mokescius. Pvz per menesi perki
kuro uz 400 lt, mokesciam 350 litu, perki 5 butelius snapso uz 250 litu-
mokesciam 200 litu. alga gauni 1000 jei dar 1000 sumoki sodrai ir fpm.
zodziu, jei gauni alga ir perki vien kuro uz 400 litu ir 5 butelius snapso,
valstybei sumoki 2000 lt.

--
vyt/ /