Tema: Re: Kaip atsikratyt PSD mokescio
Autorius: ejs
Data: 2011-07-15 12:48:44
2011.07.15 12:30, Emigrantas rašė:
> Isejau is pagrindinio darbo, nes moka suda, o dirbti, ka ten dirbti ten arti
> reikia uz 3.
> Is kart pirma menesi po isejimo skambutis is sodros, kad privalau moketi
> privaloma sveikatos draudima po 72Lt/men. kitaip perduos anstoliam
> isieskojimui.
> Siaip turiu paveldejes sena tevu nama kuri atidaviau gyventi savo vaikams ir
> sena seneliu sodyba kaime, zodziu sodros inspektore pagrasino jei nemokesiu,
> gali labai nesunkiai arestuoti.
> Gyvenu dabar kaime, nieko is valdzios neprasau, maista uzsiauginu pats.
> [...]

Namų numeriai iš pradžių turėjo visai kitą paskirtį. Vietoj numerio buvo
rašomas draudimo kontoros, kuri apdraudė namą pavadinimas.

Jei gaisras, o ant namo nėra lentutės su draudimo bendrovės pavadinumu,
ugniagesių komnada atvažiuoja tik pažiūrėti kaip gražiai dega namas ir
apsaugoti nuo gaisro kitus, turinčius tokias lentutes.

Pagalvok dar kartą.
--
ejs