Tema: Re: Bauda uz neziurejima.
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-12-22 09:31:19
Mažuli, niekas nedraudė tau laikytis įsipareigojimų. Reikėjo padengti skolą, ir būtų įjungę tau tą "žiūrėjimą" atgal.
Ne tie laikai, kai atjungdavo elektrą už skolas, ir tuo atjungimo laikotarpiu nereikėdavo nieko papildomai mokėti už elektrą, kurios nenaudojai. Kaip suprantu, biškį į amžių jau įropojęs, ane?
Kiekvienas verslininkas yra laisvas planuoti savo pajamas, ir jei jis žino, kad pagal galiojančias sutartis (kad ir neterminuotas) jis turi gauti X Lt pajamų, tai gali sau planuoti, kaip juos išleisti (dažnai anksčiau, nei juos gauna). Kol yra sutartys - tol yra įsipareigojimai, vienokie ar kitokie.

Tu kitą kartą (kai tau vėl apribos paslaugas už skolas) - figarink tiesiai pas tiekėją su savo sutarties egzemplioriumi, ir sakyk: "laikydamasis šios sutarties nutraukimo sąlygų, štai aš čia esu tam, kad nutraukti su jumis sutartį".
Tada nutrauki tvarkingai sutartį, susimoki skolas, ir gali laisvai sau egzistuoti nieko daugiau nemokėdamas tiems imperialistams verslininkams.

Vat jeigu tau pasakytų "mes negalime nutraukti šios neterminuotos sutarties, kol pilnai nepadengėte įsiskolinimo" - tada tiesiai figarini pas adVOkatą konsultuotis dėl kai kurių konkrečios sutarties sąlygų pripažinimo negaliojančiomis. Bet čia jau kita dainelė.

J.

"All Binary" <AllBinary@ktu.lt> wrote in message news:ieq437$ee1$1@trimpas.omnitel.net...
"ManXP"
> ...nu i na****
> Tamsta panasus i "tarptautinius teises ekspertus"...

- man tai viskas visiskai aisku, cia veikia civilizuota "buozes" teise, pas
ka buoze tas ir teisus...

p.s.
o jei rimtai,
tai tikrai rimtai nustebau,
kad niekas net teoriskai nemegino suprasti/ginti vargso kliento,
kuris tures susimoketi uz TV neziurejima...