Tema: Re: Bauda uz neziurejima.
Autorius: Glebas
Data: 2010-12-21 12:34:14

"All Binary" <AllBinary@ktu.lt> wrote in message
news:iepvag$644$1@trimpas.omnitel.net...

> 1. Tame rajone nera kitos bendroves, tiekiancios alternatyvu pasirinkima
> (monopolis).

Tai nėra monopolis. Kitoms bendrovėms niekas nedraudžia ateiti į tą rajoną.

> 2. Sutartis sudaryta saliskai, pazeidziant kliento (vartotojo) teises,
> tvirtinciau, kad net konstitucija.

Ane? Gal galima konkrečius punktus? Būtent kokie sutarties punktai pažeidžia
kokius įstatymus.
Ir dar - kodėl tokias sutartis pasirašė tas klientas? Gi niekas jo nevertė.
Apie prieštaravimą konstitucijai, tai verčiau neužsiminti, nes tokie
šūksniai "prieštarauja konstitucijai" jau vemti verčia, nes naudojami ne ten
ir ne tada kai reikia. Jei prieštarauja, tai dėk tiesiai - kam prieštarauja
ir koks punktas. Jei to nėra, tai nėra ko lipti ant bačkos ir rėkauti.

> p.s.
> isibrovimas i privacia nuosavybe, sutartyje nupirkto turto zalojimas, su
> tikslu isreikalauti pinigus (reketas monopolio pagrindu).

Policija dėl to buvo kviesta? Tai apiforminta? Nuostoliai įvardinti
parašytame pareiškime?

> :(
>
> aistroms nuraminti, tai ne mano, o mano kliento skundas,
> o pas jus tik isitikinau, kad tikrai beviltiska jo padetis demokratineje
> EU salyje..

Iš šios frazės galiu spėti, kad tamsta pats esi teisininkas ar kažkas link
to, jei jau turi klientų šioje srityje. Norėčiau nuvilti parašydamas, kad
newsai - nėra teisininkų kontora, teikianti neatlygintinas ir kvalifikuotas
teisines paslaugas. Čia kiekvienas išsako savo nuomonę, o ne surašo teisines
išvadas. Jei tokia forma netinka, tai nelabai suprantu ką tamsta, būdamas
dideliu teisininku, čia apskritai veikiate.
Pagal rašymo stilių, tai Tau reiktų kreiptis į ponią Neringą Venckienę,
manau, kad būtumėt bendraminčiai, kovojantys su supuvusia ir korumpuota
Lietuvos teisine sistema.