Tema: Re: Bauda uz neziurejima.
Autorius: Bronco
Data: 2010-12-21 18:55:31
On 2010-12-21 14:31, All Binary wrote:
> - Taip, butent taip. Tik tuomet  butu suprantama uz ka baudos, procentai
> ir antstoliai.

:)))))))

Nu tu tikrai nemastai :) Jei jie tau teiktų toliau paslaugą, o tu toliau
nemokėtum, tai nuostoliau toliau augtų ir kada nors netolimoje ateityje
teisme pats pareikštum - "o kodėl jus man paslaugą teikėtė ir taip
didinote tyčia nuostolius, jei akivaizdu buvo, jog aš nemoku ir man ta
sutartis iki lemputės???" :) Kuo toliau, tuo juokingesnis daraisi.
Gerai, čia su TV tiekimu tai sunku gal suvokt, kaip nuostoliai didėja,
bet tarkim jei tai būtų koks naftos tiekimas centriniu naftotiekiu?
Nesvarbu, jog mąstai ne tie, bet principai galioja juk tie patys.