Tema: Re: Bauda uz neziurejima.
Autorius: Vaidas
Data: 2010-12-21 11:29:37
O kaip tada pakomentuotumei tokį dalyką:
  tu esi koks nors interneto tiekėjas. Kadangi dabar verslas juda tik
siūlant visokias akcijas, tu tokias irgi siūlai. Pvz. "įsivesk internetą
nemokamai, mokėk pusę kainos 12mėn, įsipareigojimai 24mėn".
Aš užsisakau tavo paslaugą, kelis mėnesius pasinaudoju, paskui pradedu
nemokėti. Kadangi nemoku, tu apriboji naudojimąsi po pvz 3mėn. Kadangi
naudojimasis apribotas, jokie mokesčiai neskaičiuojami. Praeina 2 metai,
aš sumoku skolą, kažkokią baudą už tai, kad įsiskolinau. Ir va - dviejų
metų sutarties laikotarpiu tesumokėjau vietoje 24 mėnesinių mokesčių tik
kokius 6.

Vaidas