Tema: Re: Bauda uz neziurejima.
Autorius: Pi.
Data: 2010-12-21 12:27:36
paskaites sutarti manau dar nustebsi, kad jie savo turta "zalojo":) - kirpo
laidus.. o tu ta turta greiciausiai nuomavai.. arba per sutarta laika
issipirkinejai..

"All Binary" <AllBinary@ktu.lt> wrote in message
"Glebas"

> O teisėjai ir supratimas apie teisę čia prie ko? Sutinki, kad pats
> pažeidei įsipareigojimus, nuo ko viskas ir prasidėjo?

1. Tame rajone nera kitos bendroves, tiekiancios alternatyvu pasirinkima
(monopolis).
2. Sutartis sudaryta saliskai, pazeidziant kliento (vartotojo) teises,
tvirtinciau, kad net konstitucija.

p.s.
isibrovimas i privacia nuosavybe, sutartyje nupirkto turto zalojimas, su
tikslu isreikalauti pinigus (reketas monopolio pagrindu).

:(

aistroms nuraminti, tai ne mano, o mano kliento skundas,
o pas jus tik isitikinau, kad tikrai beviltiska jo padetis demokratineje EU
salyje..