Tema: Re: daugiabucio bendrijos
Autorius: ejs
Data: 2010-12-09 01:03:57
2010.12.08 14:55, Gintas rašė:
> atejo. Nukreipe tempovizoriu i siena ir pradejo delnais ploti. Nes
> sienoje matosi vamzdis.

Vadinasi bendrija turi problemų - netinkama vamzdyno šilumos izoliacija.

> Taciau juk iki manes tas vamzdis silde laukine siena, kuri tuo metu
> buvo gerokai saltesne nei dabar? Vadinasi nuostoliai seniau buvo
> didesni? Jei , man atejus , nuostoliai sumazejo -tai ko jie dar nori?

Vamzdis yra kur? Sienoje? Netikiu. Patalpos viduje? Tegu apšiltina.

Turi projektą, kuriame matytumėm sienos apšiltinimo skaičiavimus,
detales bei paslėptų darbų aktą, kad sienos apšiltinimas įrengtas pagal
projektą?

Jei ne (kaip įtariu), ex-išorinė siena tampa vidine siena. Šilumos
srautai per ją vertinami tik jei gretimų patalpų temperatūra skiriasi
berods 5 laipsniais. Sveikinu, jūs privalote prisidėti prie bendrų
patalpų šildymo.

PS: visuomet galima samdyti ekspertą.

--
ejs