Tema: Re: daugiabucio bendrijos
Autorius: Gintas
Data: 2010-12-07 18:01:09
mano atveju-gyventoju asmeninai sutikimai buvo gauti, tad nesiskaito del noru ar nenoru salia turet mano patalpas
mano atveju-sildymas atskiras, tad  namui nei padidejo , nei sumazejo apsildomas plotas
mano atveju-jungiamosios sienos termoizoliacines savybes tik pagerejo, nes jinai nebeverciama atlaikyti toki temperaturu skirtumo, jos neveikia dregme. Vadinasi sumazejo ir siluminiai nuostoliai per ta siena.

papildomi pliusai namui:
 neniurnedamas prisimetu prie namo adminstracijos islaikymo
deduosi i kaupiamaji fonda, kuris didzia dalimi manes nepaliecia-nes tvarkomi bendru patalpu langai, laiptiniu durys ir t.t. ir pan.