Tema: Re: daugiabucio bendrijos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-12-07 16:43:45
Pabandyk - gal suprasi skirtuma.

"Gintas"  wrote in message news:idlh4l$bpn$1@trimpas.omnitel.net...

nei myzt, nei verkt-neprasau. Ziurejau kokia vyraujanti pasisakiusiuju
nuomone. Kadangi visi mano, kad man reikia prisimesti, nebeliko tikslo pykti
ant moterytes, kuri atejo su termovizoriumi. Jei cia, seniems vilkams,
atrodo, kad virs silumines trasos pasistacius buda, butu teisinga prisimesti
prie siluminiu trasos nuostoliu, del termovizoriumi fiksuojamos trasos
grindyse-kagi... Reiks koreguoti savo mastysena. Bliamba-galimas daiktas
metalinis garazas pastatytas virs silumines trasos. Reiks zvilgterti,
atsalus orams, ar termovizorius fiksuoja.