Tema: Re: daugiabucio bendrijos
Autorius: T:\)
Data: 2010-12-07 22:34:57
Kaip Linas ir sake - irodyk. Kolkas girdziu tik zodinius pareiskimus, kad
pas tave +20, o kur irodymas. Gal pas tave tik +5, ir visa siluma yra ne is
tavo silumos saltiniu, o del sienoje esancio vamzdzio.
Logiskai as puikiai tave suprantu, bet va tas tavo uztikrintas "buvo tikrai
didesni" nera niekuo paremtas. Ar skaiciavai, ar tau tik taip atrodo? Lygiai
taip pat kaip atejus pas mane bobute aiskina, kad 150 W auksto slegio natrio
lempa "suryja kilowatus per valanda" nes jos manymu 150 w lempa negali taip
sviesti ir savo nuomone ji grindzia palyginimu su senovine kaitrine lempute,
kurios jau uzdraustos es :) Aisku as jos neitikinau, parodes irasus ant
lempos kokio ji galingumo, bet teismas gal ne nukvakus bobute ir skaityti
moka.

T:)