Tema: Re: daugiabucio bendrijos
Autorius: Gintas
Data: 2010-12-03 14:38:22
turedamas 160 kv rusio penkiu aukstu buvusiame bendrabutyje-pagal kvadratura man paskaiciavo 120 lt kas menesi. Tipo reikalingas ukvedys, direktore, buhaltere, elektrikas.Cia neskaitant lesu i kaupimo fonda! Ka uz tuos 120lt gaunu? Kaip ir nieko-nes iejimas atskiras, vanduo, dujos, elektra sudarytos individualios sutartys. Bendrais koridoriais, rusiais, iejimais-nesinaudoju. Sildausi ir reguliuoju pats dujomis. O stai dabar dar sumane remdamiesi http://www.bustorumai.lt/index.php?option=com_content&task=view&id=316&Itemid=38,   29.2.4 punktu ir aptike sienoje uzbetonuota kazkoki vamzdi (ale namo komunukacijos) dar pripaisyt , kad turiu padengti namo siluminius nuostolius proporcingai valdomam plotui. Reiks pastudijuot, kad ten per metodika sumislinta :) Atejusioms bobos nesugebejau isaiskinti, kad esanti mano patalpose temperatura, leidzia man teigti, kad tai jie siluma is manes siurbia, o ne as is ju. Juk negali karstesnis kunas is saltesnio silumos vogti?