Tema: Re: Automobilinio DVR irasas kaip irodymas
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-12-01 10:53:49
O tu pasakyk kokios bausmės finale Paulikas sulaukė - ginklo konfiskacija?
Blemba kaip minimum pasikėsinimas nužudyti sunkinančiomis aplinkybėmis.
Manau rišam tą diskusiją, Pauliko atvejų liūdininkų buvo tiek, kad neigti
šaudimo faktą buvo beprasmiška, bet jį savi išsuko kitais būdais paprastam
žmogui net neįmanomais, va apie ką aš kalbu, o kiek tokių atvejų buitinio
lygio yra likę net neiškilusių viešumon. Vien aš žinau keletą panašių
atvejų, bet viešai nenoriu skelbti. Prie kavos mielai papasakočiau, nors
tavo misija newsuose man labai įtartina.