Tema: Re: Automobilinio DVR irasas kaip irodymas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-27 10:48:53
>Naiviai tikiuosi, kad bet kurio hipotetinio, normalaus, kaimyno patirtis
>yra daugmaž analogiška su minimaliais nukrypimais.

O kame naivumas? Elementari klasikine fizika. Vyksta procesas - pagal
nutylejima teisingas . Ateina viena puse ir pagal Terpentino teorija vjie
gali garantuotai turet pranasuma, jegos vektoriu - giminaiti policininka.
Taciau vel, pagal klasikinius mokslus - tikimybiu teorija, giminiu ar
pazistamu teisesaugos organuose turi kiekvienas lietuvis. Todel ir kita puse
atsiveda savo šavke prieš palot. Nu ir turim "F = -F", ka abejose lygties
pusese galim supaprastint.

Nezinau, kaip kitiems, bet man tokie ejikai į teismus su argumentais
"pazistu X - viskas bus ore" sukelia tik juoka arba gailesti. Aisku, galima
pries gimine pasikelt - "Ash va koks kietas, tuoj visk sutvarkysiu...". Bet
realiai... Jei zmogus raukia sistemoje ir gali patart, tai daugiausia ka
padarys - butent ir patars, ka daryt. Nes pavyzdziui, jei mano reikalas
akivaizdziai neteisus, net jei tureciau galimybe sumoket kokiam apylinkes
teisejui - kokia prasme? Ir teisejas gi nedurnas. Ateis pas ji kazkokio
Petro shvogeris, kuris ten kazkur kazka dirba ir teiseja mato pirma karta ir
jis jau sutirps - prade rasyt briedus ant savo galvos.Kaip paprasyta
pasirodo viskas...