Tema: Re: Automobilinio DVR irasas kaip irodymas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-25 22:36:07
Nu tiesa sakant ash ant jo ir nepykstu - man mama neleidzia. O neteisybes
jausmas... Labiau abidniakas uz durnius abejose pusese. Taigi galejo graziai
susitvarkyt visi, o dabar... Ne neteisybe - ten vietoj reikejo buti, kad
suprast. Naturaliai šlykštu. Kai koks sukčius/blogietis pagautas už pakarpos
bando sukti savo kaili - normalu. T'sakant toks jo darbas, kaip ir advokato.
Bet konkrecioj situacijoj - nu nx...

"Cube"  wrote in message news:icmanf$8vd$1@trimpas.omnitel.net...

On 2010.11.25 16:43, Linas Petkevičius wrote:
> Sprendimo dar nera, bet tikiuos viskas
> gerai bus. Nu ir ka daryt su tokiais, a?

Matai, ir tau kartais uzeina pasipiktinimo neteisybe jausmas, taip kad
nepyk ant KEdo :) O liudytojai "pamirsta", ir net laikrasciai ne visada
apie tai paraso. O kartais ir patys teismai pamirsta, ka liudytojai sake.