Tema: Re: Automobilinio DVR irasas kaip irodymas
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-12-01 10:13:59
O tu ką pasirinktum:
A. Pašalinimą iš tarnybos be pensijos, + auto konfiskacija + baudelė + plius
teisų atėmimas.
B. Biškutį pletkų spaudoj + išėjimą į pensiją su visais priedais?
Nors šiaip vargu ar tau kas leistų pasirinkti. O įsivaizduok toks Paulikas
girtas v drebezgi kala tau į šikną ir tavo DVRo tos naudos kaip iš ožio
pieno.