Tema: Re: Automobilinio DVR irasas kaip irodymas
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-12-01 07:52:13
Butent, prisimink kaip baigėsi istorija su AMB apsauginiu, o dabar pasidomėk
įvykiais kai Palangos policijos vadovas Jurgis Kažys girtas padarė avariją.
Duodu 100% kad bus išsiaiškinta, kad vairavo ne jis o jo žmona, kad kai tik
šia istorija baigs domėtis "žurnaliūgos"(mentų žargonas) viskas bus
užglaistyta ir kažys ramiai išeis į pensija.
Net per Balticum TV kalbėdamas Vaičekauskas buvo labai įsitempęs ir
atsargiai rinko žodžius kalbėdamas su ponu Kažiu. Kai praeitą pirmadienį
lygiai toks pat įvykis irgi girtas kaimo jurgis pareiškė, kad ne jis vairavo
buvo sudėtas į šuns dienas ir buvo pagasdinta, kad bus traktuojama kaip
pabėgimas iš eismo įvykio vietos. Linai apie ką mes kalbam?