Tema: Re: ASAP: Sutarties sustabdymas
Autorius: Laurynas
Data: 2010-10-08 19:29:44
"donisg" <donis@_trinti_splius.lt> wrote in message
news:i8ke93$noj$1@trimpas.omnitel.net...
> Pagal sutartį aš turėčiau sumokėti n sumą iki 10.18. atsakovui. Jei tai
> nevykdoma, pagal sutartį numatytos skaudžios sankcijos. Mastant logiškai,
> jei pradėtas tyrimas dėl sutarties pasirašymo teisėtumo (pasirašė asmuo
> neteisėtai gaves mano slaptažodžius), tai kol vyksta tyrimas policijoje,
> sutarties vykdimas turėtu būti sustabdytas.
> Kaip elgtis:
> 1. Rašau raštą sutarties antrai pusei, kad remdamasis tokiu ir tokiu
> įstatymu, kol vyksta tyrimas prašau sustabdyti sutarties vykdimą.
> Tikėtina, kad antra pusė nereaguoja į toki mano prašymą ir pradeda
> [...]

na gal būtų variantas reikšti ieškinį dėl sutarties pripažinimo
negaliojančia ir prašyti taikyti laikąsias apsaugo priemones - sutarties
vykdymo sustabdymą, kol baigsis ikiteisminis. Labai sunku ką patarti, šeip
eičiau su visais dokumentais pas kreditorių ir bandyčiau susitarti raštu dėl
sustabdymo.

Apie kokią sumą eina kalba?