Tema: Re: ASAP: Sutarties sustabdymas
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-08 10:17:41
Gal tu ir teisus Cube, bet zinai, pasaulis apvalus :) Va paaiskes, kad prisijungimo duomenys buvo duoti pasitikint tuo asmeniu, be jokios apgaules ir panasiai. Tai smarkiai abejoju ar kas labai patikes, kad cia ne tu pasiemei kredita. Jei jau butu viskas taip paprasta, tai as pasiemu greita kredita, po valandos skambinu i banka kad blokuotu saskaita, rasau zajava policijai, kad nepazystamas pilietis paskambino, ir paklause kokie mano kodai ir as juos pasakiau, o dabar itariu kad jis jais pasinaudojo :) Jei visi tuo patiketu, ir neriktu kreditu grazinti tai bankrutuotu visi greiti kreditai. Gerai jei buvo istiesu apgaule, vagyste, santazas ir pan. O jei paaiskes, gerem kartu tai ir daviau nes sake, kad jam labai reikia kredito...

T:)