Tema: Re: ASAP: Sutarties sustabdymas
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-07 15:14:09
kaip suprantu esme, ta kad donis bijo, kad paskui nereiktu atsakyti uz tai ka pridarys pagal veikiancia sutarti apsimetelis.
Jie tai el.bankininkyste, tai ziurek kreditu kiek gali prisiimti is greitu kreditu. Beje, donis galetu pabandyti pranesti creditinfo (berods) kad jam neisdavinetu jokiu greitu paskolu (kazkada maciau tokia galimybe).

T:)