Tema: Re: ASAP: Sutarties sustabdymas
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-08 13:57:36
o ta 1 cnt reikia padaryti pries kiekviena kredito gavima? Nes kai skaitinejau taisykles tai regis buvo, kad registruojiesi viena karta, o toliau jau pratesineji kredita jau be jo. Sakyciau tokia slidi vieta, jei nereikia pries kiekviena kredita padaryti pavedimo sava taip identifikuojant. Nors gal yra kokiu kitu saugikliu jie numate.

T:)