Tema: Re: Programavimo darbų forminimas
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-07-19 13:16:10
    O cia ziurek nebuvo kazkokio ivykio kad seniau tuo uzsiiminejo sodra o dabar pradejo tai ziureti VMI ?

    Abu saitus isbrowsinau, sodroj buvau per e-banka prisijunges, nieko neradau konkretaus, e deklaravima ebanke irgi isziurejau ir dar tam vmi puslapyje irgi nieko aiskaus neparasyta.. tipo skola ar kazkas...