Tema: Re: Programavimo darbų forminimas
Autorius: M
Data: 2010-07-15 12:56:42
Nesvarbu esme kaip i menesi moki 72 lt cia sodra t.y 72 lt yra privaloma
kiekvienam moketi o gale metu sumokesi nuo gautos sumos 9 % procentus sodrai
bet jau is tos sumos atemes tai ka jau avansu sumokejai kieviena menesi po
72 lt.
O kiti sodros (pencijos ir GPM) mokesciai bus mokami kitais metais iki
geguse 1 dienos nuo tos sumos kuria busi uzdirbes pagal IV veikla. Tai esme
tokia gali kad ir puse metu nedirbti bet gauti atlygi takim tik viena menesi
1000 lt tai nuo tos sumos tu ir susimkesi mokescius. Tiesa jei dirbi kazkur
oficialiai tai tau kieviena menesi moketi tu 72 lt nereikia reikes tik po
deklaracijos 9 %. Vienu zodziu sudetingi tie skaiciavimai su IV bet bendroj
sumoj geriau nei autorines ir geriau nei buvo kad pries metus kai visi
uzdarinejo. Aisku iki vokietijos mums dar toli kur iki kazkurios sumos lubu
nera jiokiu mokesciu :) arba jie labai minimalus :)