Tema: Re: Programavimo darbų forminimas
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-07-15 13:29:46
Pala va as vis del tos sodros noredavau paklaust, jei as niekur nedirbu, nors retkarciais buna autorines sutartys net keliu menesiu ar bunu idarbinamas keliom dienom (tas pasitaiko visaip - bet kada) ir jokioj darbo birzoj neregistruotas, tai man dar kazkokia sodra moketis reikia paciam? tie kas idarbina ar apmoka autorine sumoka mokescius uz mane, bet idomu kitas laikas...?