Tema: Re: Programavimo darbų forminimas
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-07-14 18:49:59
    Esme ta kad visada kainas NETTO sakau, o kaip sugalvoja apiformint man buna nesvarbu, siais laikais buna pasiulymu ir juodais atsiskaityti, del to pastovios IV nezinau ar man reikia, o ziurek jei imi Individualia veikla uz laika kazka moketi reikia? nes pas mane ner kad istisai uzsakymas kazkoks yra... o moket bereikalo nesinori...