Tema: Re: Programavimo darbų forminimas
Autorius: M
Data: 2010-07-14 15:14:41
Tai jei pastovai freelancini tai imk IV ir nesuk galvos israsysi saskaita ir
viskas, kitais metais iki geguzes 1 susimokesi uz ta suma mokescius.
Mokesciai mazesni nei kad skaiciuotum atlyginima.
Kadangi pats freelancinu ir tenka dirbti su didelem imonem o su jom taip
nepasnekesi "davai mastom kaip cia man geriau tuos pinigus isigryninti" tai
IV veikla yra geriausiai iseitis israsai saskaita ir viskas. tiek kad teks
kas menesi moketi po 72 lt ka ir taip turi daryti jei nesi LDB registruotas.