Tema: Re: kompensacija priklauso
Autorius: netas
Data: 2010-04-19 16:50:12
Gal jums ir atrodo nesamone, bet siaipjau yra atitinkamas direktyvos 
isaiskinimas apie remontus, ir jau priimta nemazai teismo sprendimu ir 
kuriais remiamasi kaip precedentais kitose bylose. T.y. net jei avialinijos 
atiko visus numatytus tech. patikrinimus  (o kad neatliktu aplamai sunku 
isivaizduoti), o kazkas vistiek sugedo - tai yra kompanijos atsakomybe ir 
jos vidaus reikalas, o jokios ne "extraordinary circumstances". Labai gaila 
kad sugedo, bet keleiviams, kurie irgi daug isipareigoja pirkdami jusu 
bilietus, sugadinot bizni, tad bukit malonus susimoketi.

Zinoma, teismas uzsites ilgai - deja visi teismai trunka ilgai, bet 
kompanijos vietoj as taikiai susitarciau su keleiviu ir sumokeciau jam ta 
kompensacija, nes teismas kainuos daug brangiau. Tik deja, kompanijos 
zaidzia tuo, kad dauguma keleiviu tiesiog numoja ranka, nereikalauja kas 
priklauso arba ir nezino savo teisiu. Ziurekit dabar kiek mieganciu ir jau 
net badaujanciu aerouostuose - nes nemazai avialiniju gudriai nusiplauna 
pasakydamos (kiekvienam asmeniskai, viesu pareiskimu apie keleiviu teises 
kazkodel nedaro :))  kad cia "extraordinary" ir kad atsieit niekuo negali 
padeti, net atsigert nepasiulo, o zmones pagalvoja kad nepriklauso tuo paciu 
nei maistas nei viesbutis, zioplesni  dar uz pakeistus bilietus primoka ir 
t.t. Bene vieninteliai zmoniskai elgiasi Quantas ir berods Emiratai, kurie, 
ironiska,  nera netgi ES  ir galetu nieko nedaryti






"alm" <news_SPAMAS_@mail.almantas.kom> wrote in message 
news:hqgr41$sv0$1@trimpas.omnitel.net...
> On 2010.04.17 16:57, netas wrote:
>> Jusu atveju, pagal 261/2004 direktyva kompensacija (400 EUR) priklauso
>> jei i paskirties vieta lektuvas velavo atvykti 3 ir daugiau val.
>>
>>
>>
>> Taip pat pagal sia direktyva techniniai gedimai ir tualeto problemos
>> nera priezastis nemoketi kompensacijos, tiesa sakant butent del to si
>> direktyva ir buvo isleista. Kompensacija nepriklauso tik force majeure
>> (extraordinary circumstances) atvejais t.y. meteorologines salygos,
>> politine padetis, karas ir dar pora galingu momentu - kuriu avialinijos
>> tikrai niekaip negali suvaldyti. Lektuvo remontas ir kitos VIDAUS
>> ORGANIZACINES problemos nepriskiriamos prie force majeure, kompanijai
>> niekas netrukdo is anksto tinkamai pasirupinti remontu ir kt. saugumu,
>> ir idarbinti gabesni personala. Jei Ryanairas mano kad trukdo - privalo
>> tai irodyti. Gaves tokia "pisulia" butinai uzklausčiau o kokios butent
>> tos extraordinary circumstances, nes ziniasklaida lyg ir nepranese apie
>> jokias katastrofas bei politinius neramumus. Isskyrus ta vulkana, bet
>> tamsta skridote dar pries tai?
>>
>>
>>
>> Dar turi keleiviams duoti valgyti, gerti (nemokamai), tualetus
>> (nemokamai) - o uztrukus ilgiau ir viesbuti, ir nuvezti/parvezti iki jo.
>> Sitai jau priklauso netgi ir vulkano, karo, maro ir aplamai bet kokiu
>> atveju. Tai jau kitas punktas, ne tas pat kas kompensacija.
>>
>>
>>
>> Jei jus nevirsijot 3 valandu, tada nepriklauso niekas. Bet ne del
>> extraordinary circumstances, o butent kad nevirsijot 3 val. Jeigu
>> virsijot - net ir todel kad Ryanairas kazka remontavo jusu paciu saugumo
>> labui - kovokit del 400 EUR nes tikrai priklauso, nesvarbu kiek mokejot
>> uz bilieta ir kur buvot nutupe pakeliui.
>>
>>
>>
>
> Gražiai nesąmonė surašyta, atsiras kas patikės.
> Bet vis tiek nesąmonė, nes
>
> >  kompanijai
> > niekas netrukdo is anksto tinkamai pasirupinti remontu
>
> Kompanija gi viską profilaktiškai remontuoja ir keičia, kaip Boeing 
> surašė - nieko daugiau, kad kas neplanuotai nesugestų ji padaryti 
> nepajėgi. Todėl bet koks neplanuotas gedimas yra extraordinary 
> circumstances. Sėkmės įrodyti priešingai. Tiesa jau Europoje kai kam 
> neperseniausiai pavyko ir galbūt ateityje bus kitaip, bet kol kas 
> vyraujanti praktika tokia ir be ilgų teismų jokios kompensacijos jie 
> neduos.